Batteri i micron

Linda har stoppat in ett batteri i micron. Micron gick sönder, berättade hon. Va fan stoppade hon in ett batteri i micron för? Det undrar man ju, jag med. Så jag frågade. Anledningen var att hon ville att batteriet, som var ett laddningsbart kamerabatteri, skulle laddas. Och så tänkte hon att eftersom att det laddas litegrann när man värmer det i handen, så skulle det ju gå mycket fortare och lättare om man la det i micron. För där inne är det ju mycket varmare.
Jag förstår om ni tror att detta är ett skämt. Men helt seriöst, så är det inte det. Jag trodde också det, men icke sa nicke. Förstår ni om jag höll på att ramla av stolen av skratt? Jag trodde jag skulle . Till slut kommer ett litet "jag är visst lite korkad ändå..". HAHAHA! Linda, du är söt!

Här är jag och Linda, efter våran kväll på Lipz för ett tag sedan.
Därför ser vi ut som vi gör... =lagom snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0