'Cause baby I'll be watching

Nu har jag gått upp. Alltså, till övervåningen. Min käraste laptop fick följa med även idag. Sitter och glor på fotbollen, Spanien-Italien. Men nu börjar en film på trean som jag hade tänkt att se - Little black book (Alla hans ex). Den verkar skoj tycker jag. Så får väl varva mellan fotboll och film. Det får man göra när man är själv. Annars kan det ju vara lite smått irriterande. Får se när Malin ringer också, då får väl filmtittandet och Sex and the city-tittandet fortsätta där. Hihi. Men nu börjar den, så vi höres om en stund. Kanske i reklamen? Datorn ligger ju ändå så bra här i mitt knä. Pusselipuss!


Kommentarer
Postat av: Linn

Fan vilka snygga läppar du har!

2008-06-25 @ 10:11:12
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0