Gym och förbud

Godmorgon. Har dock varit vaken i nästan en och en halv timme, men ändå. Har haft lite annat för mig, så som att gå ut med vovven och ätit frukost. Så nu är jag redo för gymmet! Funderar på vad jag ska göra idag. Köra på styrkan eller kondition. Hmm. Svåra beslut det här. Senare blir det till att träffa Malin i think. Hon är bäst, min Malin. Men nu får jag packa, pusspåer!


Just det ja! Siri har klännings- och kjolförbud! Hon blev helt förstörd! Skrek och grät och drog sig själv i håret. Slog i väggar. Hon blev galen! Men hon har varit dum, så då fick hon det förbudet. Men är hon snäll i en vecka så får hon börja använda dom igen. Haha hon är för rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0