Life's a bitch

Sitter och glor på fotboll. Trött som en åsna. För dom är ju väldigt trötta av sig, har jag hört. Men iallafall. Nu är det ju änna halvlek i matchen Frankrike-Nederländerna (för det har jag lärt mig att det heter, och inte Holland!). Och vet ni vad jag kom på? Att jag missar Sveriges nästa match också! Jäkla skit. Alltid är det något som kommer ivägen. Imorron är det jobb, i åtta timmar. Och jag som höll på att både somna och svälta under mitt sextimmarspass idag. Men vet ni vad? Egentligen gör det inget. För på helger är det dubbelt betalt. Inte helt fel. Och på kvällen imorron har jag lovat Malin att gå ut. Och att säga att jag inte kan jobba på söndag, ifall dom skulle fråga. Det låter bra det. Great, faktiskt.

Vart ska man egentligen titta? Inte i kameran, väl?

Kommentarer
Postat av: Jennie

hähä onödigt att kolla in i kameran ju ;D







svar; eh vet faktiskt inte :) inget speciellt..

2008-06-13 @ 22:44:53
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0