Lite mer regn, tack

Det regnar. Och det regnar. Suck. Har fått träna här hemma istället för på gymmet, eftersom att jag inte alls känner för att cykla dit bort när det öser ner. Har boxats lite iallafall. Och kört styrka. Det går väl lika bra det, antar jag. Blev ett litet uppehåll i regnandet, så då tog jag en promenad med vovven. Halvvägs började det spöregna. Roligt. Men hey, jag lever ju? ;)
Idag vet jag faktiskt inte vad som händer. Antingen så kommer Philip hit efter jobbet, eller så ska jag träffa Malin efter hennes jobb. Värst vad alla jobbar. Själv är jag ledig hela veckan. Hela regniga veckan. Men det kanske blir fint väder snart? Det stod det i tidningen. Men, man ska ju inte tro på allt. Let's hope for the best!
Nu blir det lite mer styrka + dusch. Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0