Nödvändigheter

Idag blev jag trött på att det låg kläder överallt. Vad gör jag åt saken? Slänger ner allt i papperskassar. Och rensade, och tro mig, jag är sjukt kass på det. Varenda litet plagg "...men det här kommer jag nog använda nån gång". Och då pratar vi om grejer som legat ihopknycklat längst in dom senaste månaderna. Suck. Men fick slängt en hel del.
Alltså. Jag la ju ner allt i papperskassar för att jag ska fixa iordning lite här inne. Med ny garderob, säng och sådär. Så det var därför. Jag är ju inte helt puckad. Bara halvt, det vet ni väl? Så jag tänkte att jag skulle få det gjort nån gång. Woho, typ.

Mitt liv i kassar. Nya garderoben är nu välkommen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0