Old pics and other stuff

Ställde klockan idag. Duktigt. Ville ju inte sova bort halva dagen, så som jag brukar.. Men ja, nu är jag ju uppe. Min bror kom precis hem, han har varit på rättegång. Visst låter det läskigt? Min lilla lilla bror. Fast tvillingbror. Ja, ni vet. Han är lite dum ibland, uppenbarligen.. he-he. ;)
Men nej. Nu är det frukost+gymmet som gäller. Trodde det skulle vara fint väder idag med tanke på hur klart det blev igår kväll, men icke! Här är det mulet och tråkigt.. Höres, puuussselipuuuss!

Alltså. Ibland blir jag rädd när jag kollar på gamla bilder. Då blir det liksom "Hur f-n såg jag ut?!" Här är ett bildbevis från mina yngre dagar (haha). Typ två-tre år sen tror jag. Typ svart i huvvet också. Suck.

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Vad vill du ha hjälp med? :)

2008-06-25 @ 10:39:33
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: nataliie

hehe sööt bild :P

2008-06-25 @ 17:03:24
URL: http://nnataliec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0