Rädd. Panik. Lättnad.

När jag cyklade till jobbet förut fick jag ett sms. När jag öppnade det blev jag skiträdd. Från min chef. "Kan du komma in till mig på kontoret innan du går ner till kassan". Jag fick panik, och tänkte direkt på dom 300 kronorna som blev kvarglömda under mitt pass. Det var ju stressigt, och -hux flux- hade någon glömt dom där. Eller, jag hade glömt att ge tillbaks dom. Då mådde jag dåligt. Tänk om det var en gammal tant som inte hade någon koll på hur mycket hon gett mig? Fy. Hoppas att personen i fråga har kommit dit och frågat efter dom iallafall. Stackarn. Jag är en hemsk människa.
Som tur var fick jag inte sparken (eller skäll heller för den delen) pga detta. Det var ju inte ens det hon ville prata med mig om idag. Jag fick bara mitt schema. Jag är ju ny, så jag hade inget. Vilken lättnad det var. Helt sjukt.

Jag på jobbet, woho.

Kommentarer
Postat av: Malinn

vart jobbar du?

2008-06-22 @ 08:34:20
URL: http://malinsmumsigasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0