Such a jerk

Har förresten suttit hos Malin en stund efter bion. Kollat på Seinfeld. She made me do it. Måste erkänna att det var lite roligt ändå. Har alltid tyckt det varit skittråkigt varje gång det kommit på tvn. Men Malin can change your minds, helt klart! ;)
Imorron är det löning. Vet inte hur mycket jag får, faktiskt. Dom hade nämligen gjort fel såg jag när jag fick min lönespecifikation. Så då fick jag ju smsa och berätta att jag fått mindre än vad jag skulle. Men fick jag något svar? Icke, icke, icke. Men men, får jag dom inte nu får jag väl dom nästa månad. Och den lönen kommer bli feeeeet. Haha, jag är en sån tönt. Ska sova tidigt idag, så jag inte sover bort hela (okej, halva) dagen imorron. PUSSAR!
Ny navelpiercing förresten! Guldig stjärna med vit sten, finfin.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt :D

2008-06-25 @ 01:38:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0