That's it

Hey you guys. Idag är det en bra dag. Har dansat nästan hela dagen på Kulturskolan, inför avslutningsshowen såklart. Måste säga att det blir grymt bra nu. Vi var där mellan 9-10 och 12,30-15,00. Emellan var vi tvungna att gå till skolan och ha spanska (betygsnack) och käka. Jag, Karin, Lydia och Cissi drog ner till Espresso house och käkade där. Mysigt, mysigt. Fick förresten mitt MVG i spanska! Skööönt. Happy day.
Snart ska jag till Överby med min käraste mor och min käraste bror (jag är bäst på rim). Ska kolla lite avslutningsgrejer till honom och lite annat till mig. Det blir trevligt. Men ska lägga mig lite i solen tills mor min slutat jobbet, puss på er!

Nördar mig på jobbet. Wiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0