That's the way it is

Idag slutade vi kvart i tolv, skönt som bare den. Cyklade hem och la mig i solstolen på direkten. Somnade en stund, läste lite tidning, åt jordgubbar&banan och hade det allmänt lugnt och trevligt. Hörde dock barnen från dagiset, eller om det var ifrån skolan, skrika. Eller ska jag skriva leka? Man skriker väl automatiskt när man leker? Enligt dom gör man det iallafall. Det vart lite jobbigt. Men dom är ju 'bara' barn! Barn leker. Så är det.
Klockan fem ska jag iväg och jobba. Slutar klockan nio, och imorrn är det ju ledigt ifrån skolan. Hoppas vi åker ut till Unda eller något, det skulle vara skönt. Och nu kan jag nästan lova er, att bara för jag skriver detta, så kommer dom säkert vilja att jag ska jobba imorrn. Vi får se. Let's hope for the best.
Nu ska jag ta mig något att äta tror jag minsann. Puss på er!


Mitt hår ligger fedt konstigt. I have no lugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0