This is it

Hej på er. Jag hoppas att ni alla har en himla fin dag, för det har jag. Vaknade runt tio, och på min säng låg det godis! En överraskning idag igen, wiho. Då var det Philip som hade lagt det där, innan han åkte till jobbet imorses. Han är bra söt han. Åkte efter en stund iväg och gymmade, och bastade. Det var skönt. Sen vart det iväg till Överby med mina lovely vänner Linda och Anna. Där hittade jag en fin klocka och en fin navelpiercing. Sedan kom mamma, Ida och Siri för att handla lite, och sen bar det iväg hemåt. Trevlig dag, faktiskt. Ska nog ut på en promenad med Sticky nu, och sen bara slappa framför tvn. Skönt. Pusselipussar!

Det är såhär jag ser ut när jag känner mig cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0