Changed plans

Blev ändrade planer inför kvällen. Bio blir det förmodligen på måndag istället, då både jag och Malin har tid. För vi Sex and the city-freaks måste ju gå tillsammans, så är det bara. Tänk va härligt vi har haft det hela nätterna, plöjandes igenom avsnitt efter avsnitt tills vi somnat sittandes.
Men iallafall. Jag och min lilla plutte-Siri gick istället iväg till Hemmakväll och köpte godis. Och ingen tror väl att min godispåse vägde mest? Hmpf. Siri skulle ha allt som fanns, såklart, hon är ju en liten plutt (hon är fyra). Vi gick hem och kollade på barnprogram (hey, my favourite) tills hon skulle nana. Då blev det två avsnitt av Keeping up with the Kardashians. Jag älskar det programmet. För en stund sedan slog jag över till fotbollen (Nederländerna-Ryssland), och det är ju himla spännande. Fick självklart flytta datorn till tvn. Nu fortsätter fotbollstittandet, det är ju 2x15 minuters förlängning (men första halvan är ju slut nu)! Puss på er!
Förresten, jag glömde ju berätta att jag övningskört för första gången idag! Jag och min kära fader. Det gick ganska bra faktiskt, tro det eller ej. Håller på med växlarna och det, ni vet. Det är ju lite jobbigt. Onödigt tycker jag. Man kan ju nöja sig med en automatväxlad bil. Så mycket enklare. Bättre. WOHO, typ.

Kommentarer
Postat av: mamlin

hahaha älskar att du skrev utan någon smileys utan något skratt "Fick självklart flytta datorn till tvn" hahahah!!! Du är bäst gumman! Tack för att du avbokade igår, vill ju gå tillsammans med dig!! Åh saknar dig nu tjejen, känner mig helt tom efter att julia åkt... Helt sjukt! Vill ha någon att krama!!!

2008-06-22 @ 10:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0