Mjo ni

En sammanfattning av dom senaste dagarna tycker jag att ni ska få. I fredags drog jag från skolan lite för tidigt, busigt av mig. Träffade Malin, vi solade, käkade Ben&Jerrys och hade det mysigt. Tittade på talangfinalen. Fick ett par örhängen från London, som typ var dom finaste jag sett. Så kollade vi på lite annat trevligt, och åt popcorn. Min Malin är bäst. Har jag sagt det?
Fredags kväll (läs: natt) kom Philip hit. Kollade på film och myste. Lördagen ställde vi väckarklockan för att gå ut och sola. Annars sover man ju så länge. Iallafall jag. Iallafall Philip. Ja, ni förstår. Så vi låg i trädgården och solade, vi kunde ju inte gå någonstans eftersom att jag skulle jobba klockan tre. När det var dags att cykla hittade jag inte min fusklapp, letade&letade, till slut fick mamma köra mig. Hittade inte lappen för den delen heller. Klarade mig bra ändå. Jobbade till nio, cyklade hem (vi tog med cykeln på bilen) och bytte om. Gick ner till stan och Träffade Karin, Kajsa m.fl. Trevligt. Ringde Philip cirka tusen gånger. Fick till slut tag på en knack pojkvän med knacka vänner. Sounds great, huh? Sen gick jag hem tillsammans med min bror. Philip kom och vi kollade på tv. Stensomnade. End of the day.
Och slutligen till idag. Väckarklockan (med det menar jag min kära storasyster Ida) väckte oss runt nio tror jag. Käkade frukost, handlade lite grejer, och åkte ut till Unda. Mamma, Ida, Philip och jag. Vi badade och solade. Det var skönt som tusan. Vid ett eller två ringde Kalle ifrån Maxi. Skulle jobbat tydligen klockan 11.45. Hade någon sagt det till mig? Nej. Susanne är nog konstig. Men det var okej, eftersom det inte var mitt fel, så jobbade klockan 18-22 istället. Dubbelt betalt, jotack.
Nu blev det himla långt och nu måste jag sova. Puss på er!

En jäkligt knepig bild på mig i min jobbskjorta. Jäkligt sexigt, alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0