She's a freak

Jag är lite trött idag. Vaknade av att jag fick sms. Telefonen låg precis brevid mitt huvud och spelade "Spiderpig, spiderpig, does whatever a spiderpig does..". Lite småroligt uppvaknande, måste jag ju erkänna. Annars har det blivit en tripp till Överby även denna dag. Känns nästan som att jag har bott där den senaste veckan. However. Idag var sällskapet Malin. Hon är brao. Ska över till henne om en liten stund också. Det är inte så jättelångt bort. Tre hus, för att vara mer exakt. Och i natt kommer Philip hit. Det vill säga, efter han slutat jobbet. Som han inte gör förrän halv tolv. Superfun för honom, tänker jag. Men nu ska jag kila, pussar på er!

..och en bild på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0