Some spaghetti

Spaghettilegs it is. Tränade bra idag. Mycket bra, tror jag till och med. Blev väl mest lår/rumpa som vanligt. Och litelite mage. Jag är duktig ibland måste jag erkänna.
Kom på att jag måste ju göra iordning mig redan nu. Typ, iallafall. Ska ju åka och hämta garderoben vid fem, och sen blir det ju bion direkt. Jag längtar. Efter att ha sett det sista SATC-avsnittet igår (igen) vill man ju bara se filmen direkt. Och på hemmakväll väntar den feeeetaste godispåsen. Mmmm! Nu blir det till att välja kläder och annat roligt. PUSSAR!

Hittade förresten en bild på mig och min syster Ida från när vi var små (eh, mindre..).
HAHA!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så söt du är!

2008-06-24 @ 16:27:51
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: leia

åh va skoj....själv får jag vänta till nästa vecka innan jag får gå på bio:(



och så skulle jag behöva vara lika duktig som du!



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0