You don't know me

Spännande fotboll. Jag gillar när det går till straffar. Filmen var för övrigt helt okej. Min syster joinade mig, och det är ju alltid trevligt. Nu försvann hon dock ner i det mörka. Nedervåningen. Men det är ju himla mörkt här också måste jag säga. Nästan så jag blir lite rädd. För jag är en himla fegis, det måste jag ju erkänna. Skulle ju aldrig sätta mig och kolla på en hemsk thriller nu till exempel. Jag skulle aldrig gå utanför dörren. Jag gillar inte mörker. Och jag gillar inte skräckfilmer. Tillsammans blir dom det värsta. Gud, vad jag bara skriver och skriver utan att komma någon vart. Vi kan bara sammanfatta det hela i att JAG ÄR FEG.

Nu vann Spanien, congratz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0