-God- morgon....

Nej det är ingen god morgon för jag har blivit sjuk. Magsjuk. Suck. Man tycker ju att det är Markus (min bror) som borde blivit det med tanke på att det var hans flickvän som var det, men icke, här kommer stackars lilla jag och får agera offer! Så nu får vi väl nästan hoppas på att inte Philip blivit sjuk han också.... eller så hoppas vi det ;) Nej nu ska jag inte vara elak, höhö.
Drömde en knepig dröm inatt. Att jag skulle på plåtning och att min syster var fotografen. Bilderna blev skitfula och jag skulle få veta den 17e om jag fick jobbet eller inte. Hmm. Vi får väl se om 'hon' ringer idag, och jag tror minsann inte att min syster ska vara fotograf... undra varför jag drömde det när hon inte ens fotar liksom. Haha. Oh well, nu blir det back to bed för min del! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0