And off we go

God morgon! Vaknade av att mamma höll på i köket och bakade = använde elvisp. Då var klockan halv elva, och jag hade ställt klockan på kvart i. Sånt gör en bara irriterad. Men hey, jag är ju uppe och har redan käkat frukost och allt! Så nu bär det snart av till Sportlife med Pyret, det ska bli trevligt minsann. Ska försöka få en soltid också (inte alltid det lättaste där), men får väl hålla tummarna.. eller nåt. ;)
Jaja nu får jag packa klart och sedan bege mig mot garaget och cykeln! Halkade förövrigt ner i snön när jag gick upp för backen med cykeln från garaget häromdagen, jag gillar inte den backen! Blev helt snöig och självklart kom det ut ett väldigt vacker ljud ur min mun, i form av "wwaaeee", samtidigt som det gick förbi en snubbe och skrattade åt mig. Tack för det. Later guys, puss!

Kommentarer
Postat av: Mr. Pitt

Klart det är sant ;)

haha drygt när man ramlar.. då ska det alltid vara någon där :D

2008-03-22 @ 13:49:53
URL: http://mrpitts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0