At home

Idag är jag ändå hemma och sjuk, då kan jag väl blogga lite kan man tycka. Men ja, det har väl gått sådär än så länge, med tanke på att detta blir mitt första inlägg, haha. Har ont i halsen och mår faktiskt illa, how come? Men så kan det gå!
Tänkte cykla bort till mamma (som jobbar på vårdcentralen) när jag vaknat för att kolla halsen, men såg ungefär 3 meter snö ute. Suck. Hade antagligen blivit mer förkyld av att cykla dit, så jag struntade i det. Istället har jag legat framför tvn, och det är ju alltid trevligt det också. Måste egentligen göra klart spanskan idag eftersom det är redovisning imorrn, men vem orkar? Inte jag iallafall. Ska försöka uppdatera liiite mer idag my loves, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0