Awesome guys

God kväll på er gott folk. Precis hemkommen från Anna där vi haft lite myskväll med Linda och Pyret. Eller ja, kanske var det party med popcorn och loka, man vet ju aldrig! Vi kollade lite Hjälp samt en film som var helknepig. Yrror? Eller vad hette den? Ja, men den var skum iallafall, dock lite rolig ibland! ;) Så vi har allt haft det trevligt där borta!
Vill ni veta - a weird thing - eller?! Min mobilkamera funkar igen. Efter typ 3 månaders icke-fungerande. Sjukt? Nej, Linda har magic fingers, så är det bara. Har dock en känsla av att det inte kommer bli något long-lasting fungerande för den lille mackapären då den har svikit mig förr! ;)
Nej nu ska jag nog sova tror jag, är inte lika trött längre som jag var när vi åkte hem.. hm.. Får läsa lite i Shopaholic-boken så blir det nog bra! He-he-he, och bilder kan jag ju bjuda på då mobilkameran fungerar, great!

Va gillar ni min snyggingkudde jag gjorde i syslöjden i onsdags? Den är ball. Dock passar den inte in så bra i mitt röda rum, men den får vara här ändå, och jag tror den trivs. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0