Burned!

Hemma från gymmet och vi var himla duktiga idag! Sprang väl inte så länge idag dock, en kvart typ, men seeen. Massa situps på pilatesbollen och massa ben och mage på maskinerna. Blev även lite solning, så det var en heeeelt great dag! Tills vi kom in i bastun... Jag skulle hälla på mera vatten på den där grejjen, och då kom det upp as mycket varm ånga och brände sönder mig. Typ. På händerna och i ansiktet och i MUNNEN! Nu gör det dock bara ont på fingrarna, men ändå. Aj. Men nu vet jag ju att jag inte ska hälla på så jäkla mkt vatten på en och samma gång, haha. Nej jag är varken dum eller klantig ;)
Nu ska jag få paj som mor min har bakat (det var det jag vaknade av i morses). Det ska bli gott! Glad påsk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0