En lila ansiktsmask

Ja, som rubriken lyder sitter jag här med en lila ansiktsmask i ansiktet (vart annars?). Den luktar äckligt. Men den är ju trots allt lila. Och ni som trodde ni skulle få se något fult kort på mig i den, ni trodde helt enkelt fel - it's not happening.
Linda och Anna har precis åkt hem, okej det var väl ett litet tag sen nu, men ja. Vi har pratat och så, he-he. Det var lite roligt förut när dom försökte få tag i mig, massa missade samtal hade jag. Så jag ringde upp innan jag skulle hoppa in i duschen (ja, vadå? Jag gör alltid små volter in i duschen) och då säger Linda "Vi är hos dig om 3 minuter". Haha, panik? Men det tog sin tid ändå, moa-ha-ha.

Nu blev jag lite arg. Gick in och skulle boka in mig på pass 8,30 imorrn, för att vara sådär extra duktig. Tror ni inte att det är inställt då?! Och jag som inte vart på nåt Body Balance pass denna veckan, åååh (ja, världen går under)! Oh well, får väl hitta på något annat. Ett plus är iallafall att jag då kan mysa lite längre med min älskling :') Nej nu ska jag ta och gå och kolla på tv tills han kommer, puss på er!


Anna&Linda, sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0