Fun..

Yoo (för att variera lite)! Gårdagen var helmysig med min lilla söting, he-he. Missade såklart inte Gossip Girl, så det fick Philip också kolla på... hm... haha. Idag blir det dans, och ska jag vara ärlig ser jag inte ens fram emot det. Våran lärare har väldigt svårt att förstå att vi inte hänger med hela tiden, och det blir ju bara tråkigt när man inte kan. Så får vi göra samma sak igen och igen och igen men när den ändå inte sitter borde hon ju förstå att själva dansen är för svår och snabb? Ja, så det ska väl kanske inte bli jätte kul... inte om vi ska göra den dansen igen iallafall.
Men efter dansen ska jag iväg på s-core med Pyret = något roligt åtminstone! Så det ska bli lots of fun. Men nu ska jag slänga mig framför tvn och bara sooooova tills jag ska dra mig iväg. Skönt. Hörs sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0