GLAD PÅSK!

När klockan var 11,30 fick vi påsklov och det firades med... ja, vad firades det med egentligen?! En halvtimmes springning på bandet, jovisst ja... He-he-he! Men jag var ju nästan tvungen, var ju ett tag sen jag sprang nu pga sjukligheten jag har egentligen, men jag kände mig tvingad. Av mig själv. Men det var skönt.
Lite senare ska jag och Malin på BodyJam-release:n! Då kan vi liksom lika lite som alla andra, och då är det nästan ingen risk att man gör något pinsamt... nästan ingen risk var det. Men det ska bli roligt eftersom vi (jag, don't know about Malin) aldrig varit på BodyJam förut. Men dans, det slår väl aldrig fel? ;)
Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa en viss Philip, om han blivit frisk det vill säga. Jag råkade smitta honom lite i söndags tror jag, men ja... nu får vi hoppas att han har blivit frisk iallafall!

Och vet ni vad jag har för spännande på schemat just nu? Jag ska ta mig en apelsin och lägga mig och läsa en bok som jag lånade av Malin! En shopaholics bekännelser tror jag den heter, bra faktiskt än så länge!:) Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0