Good morning sunshine

God morgon! Får bli ett snabbt inlägg och allt jag har att säga är att det kommer bli en riktigt seg dag i skolan idag! Anledning? Jag är sjuuuuuukt trött. Ville verkligen inte gå upp ifrån min vaaarma säng och täcke (därför har jag nu täcket runt om mig framför datorn också, haha). Men vi ska förhoppningsvis ha volleyboll med min syster och hennes kompis idag! Så något kul blir det iallafall. Sen har jag utvecklingssamtal klockan fem. Suck. Suck. Suck. Men ja, så är det. Ska försöka hinna till Sportlife också men det är så mycket jag måste få gjort! Ett spanskaarbete tills imorrn for example, ett stooort också. Ska även skriva om Italiens mat och göra matteläxa och engelskaläxa och och och och och, i can go on forever. Men nu får jag verkligen skynda mig, puss!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-03-10 @ 08:34:13
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0