Happy day

God morgon my loves. Jag har varit vaken jätte länge faktiskt. Ända sedan innan nio. Och det bör även tilläggas att jag säkert inte somnade förrän tre. En viss person kom hit väldigt, väldigt berusad. Det vältes stolar och jag fick ingen som helst ögonkontakt. Men det är ju roligt det också.
Han skulle ju även upp till skolan idag, moahaha. Hur kan man bara inte vara skadeglad? Är det bara jag som är så här hemsk? Nej fy. Får göra frukost tills han kommer tillbaka. Jag är inte hemsk. Jag är snäll.
Sen ska jag gymma iallafall, eftersom att dom TRE pass jag ville gå på var inställda. Allihopa. Every single one. Ja, ni fattar. Nu ska jag bege mig bort mot tvn, och hoppas på att det är 'ringa-in-och-vinna-pengar-program' eller något annat roligt. Jag hoppas ni alla förstod ironin där, jag hatar dom. Kan det inte bara finnas nåt annat. Suck. Puss!


En morgontrött jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0