JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA

Idag fyller Siri 4 år, stora tjejen! Dagen i ära har hon skickat alla sina nappar till tomten - man kan ju inte tutta nappen när man är fyra! Hon har fått massa leksaker och tårta. Av mig fick hon en liten vovve som går och skäller, hon döpte den till Yambo. Det var ju det hon önskade sig, en ny Yambo, så den fick heta så. Hon fick även inlines, skitsöt är hon med dom på haha.
Annars myser jag med Philip idag, eller för tillfället pluggar jag och han sussar så sött....haha. Ska lämna in en recension imorrn och det känns ju extra nödvändigt med tanke på att jag har utvecklingssamtal imorrn också.
Igår blev det hem till Lindas syster Sandra där vi kollade på Melodifestivalen med några fler tjejer också, trevligt.
Nej nu ska jag fortsätta skriva och pussa lite på Philip. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haft en bra helg?

2008-03-09 @ 22:03:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: jo helt ok här med =)

2008-03-10 @ 07:48:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0