Jag tar tillbaks det där!

I've got to take it back my friends..... dansen var hur rolig som helst idag! Koreografin som vi började på förra veckan funkade idag, och då blev det ju såklart much more fun. (Nej jag har inga planer på att utesluta min vackra engelska)
Efter dansen åkte vi vidare till s-core och det var så skönt att vara tillbaks! Känns som det var sjukt längesen jag var där nu, när var det ens?! Lördags...just det ja. Men ja, ni förstår.
Har för övrigt precis kollat på Top Model, loving it as usual. Jäkligt tråkigt är det att jag vet vem som vinner! Skulle ta reda på vad hon som åkte ut förra veckan hette då jag plötsligt hamnade på en amerikansk sida där *namn* fanns på Seventeens omslag! Och det är ju bl.a. det vinnaren får............it sucks. Men jag överlever, det är ju roligt att kolla plåtningarna och allt ändå!

Nu hade jag tänkt gå och lägga mig, så godnatt på er sötingar!


Kommentarer
Postat av: A s t i i i

vad roligt med dans! :)

2008-03-06 @ 08:18:29
URL: http://astiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0