Lång, lång dag

Hallå där ute. Jag överlevde dagen, wei! Och med det innebär det en skoldag med religion, idrott, matte, so och engelska. Mm, du roliga dag. Överlevde trots magsmärtor och extrem trötthet, creds till mig! Det är inte allt gott folk, var även och tränade efter skolan, innan jag skulle tillbaks för utvecklingssamtal! Pratade med en hel del lärare och fick faktiskt höra en massa positivt! Och det är ju alltid roligt, right? Så det gick fiiiiint vet ni!
Nu hade jag tänkt att bara lägga mig i sängen och göra spanska. Åh, det hade passat så mycket bättre in om jag skrev något som sova eller läsa en tidning! It sucks. På tal om tidningar undrar jag när fan jag ska få min/mina. Dom sa ju att det inte var betalat men det är ju rätt svårt utan inbetalningslapp? Så dom skulle skicka en, men den har inte kommit än. Och tills nu har det väl kommit ut hela TVÅ tidningar, och jag hoppas verkligen att dom skickar båda? Jag blir arg, faktiskt.
Nu får jag väl säga tack och hej, spanskan väntar! Någon som tror att jag kommer sova inom den närmsta timmen? Jag med....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0