Långfredagen

Ska det kännas nåt speciellt idag? Det är ju liksom inte som julafton, förstår inte ens varför man ska fira påsk. Okej, jag vet väl att det är för att Jesus korsfästes....det är det väl? Lite pinsamt om jag inte ens vet det, haha. Men jo, det är ju därför. Okej, heja Jesus. Eller nåt.
Har för övrigt precis smällt i mig McDonald's mat! Snacka om att förstöra för sig själv! Men aja.. har ju trots allt gjort lite styrkeövningar idag, but still. Nej. Man ska få unna sig saker. Det var gott.

Igår förresten var jag med Philip, det var mysigt. Men jag var så sjukt trött efter springningen och passet, så jag somnade framför tvn i älsklingens knä! Det gör jag ju iof alltid, men ändå. Det var mys! I morses ringde klockan eftersom att han skulle iväg till Henån (eller vad det heter) till Ludvig. Så jag blev lämnad ensam. På självaste Långfredagen. Haha jag skojar, det är inte så hemskt som det låter. Jag menar, annars hade jag ju inte kunnat ligga här hela dagen låååång ;)

Ikväll ska jag nog träffa Linda tror jag, det blir nog mest myspys eftersom att det är sådär bra väder ute. Och med det menar jag snöstorm. Nu får det änna räcka, blev rätt långt, men ja, jag har ju lite små-tråkigt så det blir det lätt så. Puss!


image286
Önskar att min lilla plutta var här så vi kunde åka pulka! Men nehe då, enda gången jag känner så är hon hos sin papps! Men vem vet, dessa känslor kanske är här för att stanna.. ;)

Kommentarer
Postat av: Lexie

söt bild :D

2008-03-21 @ 15:14:44
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0