Lite klagande och lite ironi

Hello out there. Är så stressad. Så stressad. Varför satte jag mig ens här? Nu kommer resten av kvällen och morgondagen gå åt till att tänka på hur dum jag var som satte mig vid datorn. Men nu när jag ändå sitter här kan jag väl försöka vara lite glad, eller trevlig, eller nåt. Har en hel del plugg om ni undrar vad det är med mig, och det är jäkligt jobbigt. Dagen i övrigt har väl varit ganska trevlig i guess, skola som vanligt och sen var det till Sportlife och sen hem. Låter spännande va? Hem till pluggandet. Har för övrigt haft ont i magen och till och med mått illa hela dagen. Funderade starkt på att inte gå till skolan imorses, och när jag var där funderade jag starkt på att gå hem. Jag funderar jäkligt starkt som ni märker. Väl hemma har jag väl mest pluggat - so. Nu var tanken att gå och lägga mig och kanske sova. Men ack ack ack, blir förmodligen tvungen att ta med pluggandet till sängen då isåfall. Hade bara velat lägga mig och sova. Eller allra helst få åka bort och bara ta det lugnt. Inte en massa stress. Inte en massa måsten. Inte en massa krav. Min säng har ingen stress, inga måsten och inga krav. Sounds perfect to me, natti!


Kommentarer
Postat av: My

Känner igen mig i det du skriver.. Hoppas du får sova gott och slipper tänka för mycket :) Godnatt!

2008-03-11 @ 21:32:32
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: natta

ha en fortsatt bra dag !:)

2008-03-11 @ 21:44:55
URL: http://nathallies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0