Lite snabbt

God morgooooon (eller god middag som min roliga lilla papps sa när jag gick upp för fem minuter sedan)! Äntligen, äntligen, har jag fått sova ut, så skönt!
Igår blev det iallafall den där matlagningen, he-he-he. Malin bjöds över på middag och efterrätt och lite tjockisgrejjer där emellan ;) Bilder kommer när jag orkar lägga över dom! Det är faktiskt väldigt jobbigt, går bara på pappas dator eftersom att man måste ta ut minneskortet och lägga i datorn, typ, låter jobbigt va?
Efter detta gick vi hem till Malin och kollade på Ratatouille och pratade, mys mys.
Nuu såg jag att vänner gick på tv, så nu run:ar jag away from er ;) Härlig svengelska där. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0