Losah

Vad ska man säga.. vi förlorade. Tror vi kom sist till och med. Men vi var faktiskt rätt bra (believe it or not). Förlorade ju i det tredje och sista set:et i alla matcher, jäkligt segt för innan var det ju alltså oavgjort med ett set var. Suck. Men men, vi får ta nya tag och va grymma i fotbollsturneringen som jag och Maja ska fixa! Vi är ju bäst.
Det har ju bestämts att det inte ska vara några fler stadsmästerskap i högstadiet så vi får fixa det själva. Och det var helt okej med lärarna, så dom ska skicka ut inbjudningar och grejjer! Wiho!
Nu ska jag snart dra iväg till lilla Sportiiiis och gymma var tanken. Ska se om Malin kommer hem snart bara, annars får jag dra mig dit själv. Igår blev jag ju lämnad (host host MALIN host host). Ska ta en apelsiiin, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0