Promenad, tv och jobb

God kväll kära läsare! Har precis kommit in efter en 2 timmars lång promenad med min käraste syster! Långt långt långt har vi gått, som ni säkert förstod. Har precis ätit lite hallon (framsteg, hey) och har tankarna mot en lång och varm och skön dusch. Mmmm. Hörde dock att 2 and ½ men går där ute på tvn, rättare sagt ropade Ida efter mig att det var haha! Så det blir lite sånt först, och så drar jag mig förhoppningsvis till skolan imorrn. Way to go.
Fick även sms från Emma idag och provfotograferingen för katalogjobbet kommer att vara vecka 14 eller 15 (början av april), så jag har ett tag på mig att öva in poser, haha ;) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: MiCas

Va gott me hallon :)

2008-03-03 @ 21:20:24
URL: http://micaas.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: kul att du tkr det ?D

2008-03-03 @ 23:57:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0