Rescued

Jag tror jag är räddad. Spanskan är flyttad till tisdag och tydligen är so:n flyttad till nästa vecka också! Am I the luckiest girl in the world or what? Dock har jag ju redan gjord det mesta av so:n men ändå! Nu blir det bara ett stort arbete tills imorrn - hemkunskap och det är ju rätt göött.
Idag blir det iallafall dans, ska bli roligt! Får väl änna gå igenom danserna lite nu så jag kommer ihåg dom, som ingen gjorde förra veckan haha! Men nu blir det lite hemkunskap och lite tv och kanske lite bananchips (torkade bananer brukar jag säga dock..)! Puss på er


Kommentarer
Postat av: Pyret

Åh de är så äckligt hahah, de åt min hamster som ja hade hahah xD
;)

2008-03-12 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0