Rökning dödar

Nu ni, nu har jag upptäckt något som jag egentligen inte ville upptäcka. Min mamma ute på trappan, med en cigarett i handen! Och vart vill jag komma med det här? Jo, nu är det så att min mamma har slutat röka sen några veckor tillbaka! Tjuvrökarn! När jag kallade henne tjuvrökare sa hon "Nej men jag tjuvröker inte, jag röker öppet", huh! Hur som helst tvingade jag henne att fimpa ciggen och hon hann faktiskt inte ta så många bloss på den. Men ändå, jäkligt onödigt eftersom att hon inte rökt alls (nästan?) på läänge.
Och undrar ni vart hon fick cigaretten ifrån så röker fader vår, dock är han i större behov av att sluta än mamma! Men det är dom som väljer det, men det hade ju varit roligt att få se ens föräldrar vid liv i några år till.

Mina föräldrars drömlungor? (Dom lär redan ha såna!)
image298

Kommentarer
Postat av: Lenita

Ajdå, jobbigt!

2008-03-23 @ 09:33:28
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: nea

mm, tycker inte heller om rökning :O

2008-03-23 @ 20:07:20
URL: http://crystallips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0