Saturday

Hejsan! Nuu har jag tid att skriva, äntligen går jag och blogg.se ihop (krånglet i natt)! Har myst med min älskling fram tills nu då han skulle iväg och spela poker. Vi har hoppat studsmatta också, så jäkla kul är det. Jag är bäst. Haha ;) Hade tänkt att jag skulle ut och springa en sväng nu eftersom att gymmet stänger redan vid tre på lördagar, så man får ju göra det bästa av situationen liksoooom, eh, haha. Ikväll ska Linda komma hit så ska vi se på melodifestivalen och ha det mys! Men vet ni vad jag ska göra innan det? PLUGGA. På helgen. Det måste vara första gången i mitt liv jag säger detta. Jäkla recension som ska vara inne på måndag. Detta kommer såklart resultera i att jag gör allt imorgon så jag vet egentligen inte varför jag just skrev det där... suck. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0