Sega söndag

Segt, det är precis vad det är! Har faktiskt försökt att blogga tidigare idag (tro det eller ej) men misslyckades... min dator ville inte funka och jag fick ett sammanbrott i vanlig ordning. Men nu är jag tillbaks.
Igår hade jag och Philip det riktigt mysigt! Vi kollade på Melodifestivalen och Big Momma 2 och bara myyyyyste. Idag sov vi väl till elva, tidigt för att vara oss! Idag blev vi inte väckta av hans mobil utan Siri som sprang runt i köket och vardagsrummet och ja, resten av huset och gapade. Hon sprang runt och sa "57, 58, 57, 58". Förstod inte riiiktigt vad det där handlade om, men när jag frågade så hade hon tydligen vägt sig och då vägde hon det. Mycket troligt, lilla pilutta!
Efter frukosten gick vi ut på promenad i solskenet. Väldigt trevligt och väldigt kallt om öronen (att jag aldrig lär mig?!). Sedan satte vi upp studsmattan, wihoooo typ. Dock var det bara jag som ville hoppa...... men när resten av familjen ser den lär dom också vilja, iallafall en del av dom ;)
Nu ikväll har det blivit film, Mitt Super-ex tror jag den hette. Lite små-lustig sådär, och knepig, och töntig. Haha. Min älskling har jag precis följt till bussen så jag ska väl gå upp och duscha och ta mig en apelsin. Puss!


Jag är inte alltför bra för att pricka rätt med kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0