Sleepyhead

Dagens första inlägg, så får väl kanske säga god morgon. Dock vaknade jag för en timme sen, men ändå. Ligger här (ja, ligger) och käkar en apelsin. Har som vanligt tatt upp datorn i sängen, datanörd, jag vet.
Idag ska jag träffa min älskling, äntligen! Han har ju vart borta, men igår kom han hem, så det blir mys! Hade tänkt dra och träna, men eftersom att vägarna inte är plogade vågar jag inte hoppa på cykeln.. = Läskigt, guys.
Men iallafall. Philip skulle gå upp klockan tio. Vid ett ringde jag honom och han låg och sov, lyckat, tycker jag. Han ligger säkert fortfarande och sover, så jag kan väl lika gärna säga direkt att jag ska träffa honom ikväll?
Nu ska jag iallafall... ja, vad ska jag göra? Tvinga någon att göra våfflor till mig, det är faktiskt våffeldagen! Puss!


Kommentarer
Postat av: sonja

Åhnej! Jag missade våffeldagen:(, fan jag som älskar våfflor. Hmrr hoppas dom smakade gott i alla fall;)

2008-03-26 @ 12:23:09
URL: http://lifethroughmyey3s.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0