Snabbt!

Får bli ett väldigt extremt jätte snabbt inlägg (eller något i den stilen). Kom precis hem från Sportlife där jag sprang en stund och sedan gick på BB. Kan säga att det kändes i benen i styrkeövningarna, måste vara sen dansen igår! Vi hann ju inte stretcha efteråt... oh well. Riktigt härligt var det. Bråttom som jag har får jag väl ta och avsluta det såhär. Måste nämligen göra läxor läxor, en tills imorrn och två tills på måndag, sounds great to me... ehm... ja. Tror jag ens själv på vad jag skriver? Klart jag inte kommer göra dom tills på måndag idag! Haha, men det lät ju så bra och så himla smart. Men det hinns inte med för nu blir det duschen och den enstaka lilla läxan som är tills imorron, puss på er!

Kommentarer
Postat av: alexandra

angående din kommentar ;
snön är hemsk! iaf nu när det egentligen borde vara glligt vårväder

2008-03-06 @ 22:39:09
URL: http://www.lendmesomemoney.blogg.se
Postat av: josefine

ha en trevlig kväll!

2008-03-07 @ 20:54:53
URL: http://Jusefines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0