What's up

Hallå guys. Känner mig sådär lagom duktig på att blogga idag.. men har faktiskt haft annat för mig (eh). När jag inte har suttit vid datorn så var jag med Philip en stund i morses innan han skulle hemåt, sen har jag tränat lite och lagat mat. Wiho. Inte varje dag jag lagar mat kan jag lova. Men syster och systerdotter hade käkat på Max så jag var väl illa tvungen. Blev gott faktiskt, believe it or not. Wookade grönsaker med kyckling och ris, i'm the (wo)man.
Har även umgåtts med Pyret idag! Vi var borta i pulkabacken med Siri-pluttan och åkte. Jäkligt jobbiga, respektlösa ungar där som tog stora "snöbollar" - nästan en meter stora asså, och kastade ner på dom små fyra-åringarna i backen. Blir man inte bara irriterad? Dom ville verkligen skada dom små också, usch.
Sen har vi kollat på So you think you can dance, innan hon skulle hem! Och nu sitter jag här alldeles ensam och övergiven. Skulle kolla på en film men den var kass, synd där. Jaja, får väl se om det går nåt annat, innan jag ringer Philip. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0