Arg, jovisst

Jag kan verkligen inte fatta vilket jäkla oflyt jag har. Kommer hem, får huvudvärk, tar en apelsin och sätter mig vid datorn. Ont i nacken fick jag i skolan, öm i ryggen har jag blivit. Tar tempen och självklart visar den på feber. Vad fan är det här? Seriöst! Jag blir så jäkla arg! Jag menar, hur längesen var det jag var sjuk nu? Två veckor? Och innan det? Magsjuk två veckor innan? Jag blir galen!
Okej. Ska lugna ner mig. Jäkligt jobbigt att Siri håller på och gapar och grejjar när man har världens cphuvudvärk. Jahapp. Det är väl bara att avboka BodyBalance;en och lägga mig på soffan, eller nåt. Kommer säkert få betala 60 spänn nu också för att jag inte avbokat 3 timmar innan. Borde man egentligen inte få om inte passet är fullbokat? Jaja.
Hejdå.

FRISK
imorses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0