'Cause I fly

Varför lyckas jag alltid somna framför tvn? Hm. We will never know.. Ja, ja. Har alltså somnat framför tvn ikväll, när det var Eurovision. Det kanske förklarar allt? Jag tycker fortfarande att Charlotte Perelli ser läskig ut. Riktigt läskig. Och han som vann (för jag vaknade ju och såg det) var ju inge vidare bra. Vad är det för låtar han gör annars, som man hör på radion? Känner igen namnet.
Annars idag har jag varit på gymmet, sprang 2 km på 10 minuter. Kunde ju inte springa ute igår med skolan, så skulle ta det inomhus på bandet istället. Är den tiden bra? I have no idea. Vet bara att sträckan dom sprang i skolan var på 1,7 km, och Markus (min bror) sprang den på 9 minuter.  Sen blev det lite ben/rumpa och liite liite mage. Och så roddmaskinen, 2 x 500m. Roligt, roligt. Efter det cyklade jag ner till stan och köpte ett jättefint silverarmband till mamma. Ni har väl inte glömt morsdag?
Senare på eftermiddagen kom våran kära bror Johan hit med sin familj. Så det har varit hopp på studsmattan och bus. Och så blev det såklart grillning, och vi åt utomhus för första gången i år. När det blev lite kallt så gick vi in och kollade på Lejonkungen. Jag gillar egentligen inte den. Den är ju så ledsam tycker jag. Men den är bra ändå.
Nu ska jag nog gå och lägga mig eller nåt tror jag. Imorron kommer Philip hem från Såtenäs och hit förhoppningsvis. Min älskling. Hoppas det! Ni får ha det så himla himla bra, pussar på er!

Hon kan det här med att posera, Siri.

Kommentarer
Postat av: Vanadesse ~ Designing Everyday Life.

Charlotte ser alltid hemsk ut ^^



Trist att Sverige kom sådåligt.

2008-05-25 @ 01:08:05
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/
Postat av: malin (:

haha! bra kommenterat. jag tror att det var det som avskräckte folk från att rösta. för i det gråa ljuset i början av uppträdandet så ser charlotte ut som en alien :) haha! men men, tråkigt att vi måste kvala nästa år igen..: /

2008-05-25 @ 09:50:29
URL: http://maalle.blogg.se/
Postat av: kristin

svar: självklart ;)

2008-05-25 @ 12:28:52
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: Vanadesse ~ Designing Everyday Life.

Va trist :( Hoppas solen kikar fram snart då! :)

2008-05-25 @ 13:24:46
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0