Dans!

Tja på er allesammans. Dagen idag kan faktiskt beskrivas i ett enda ord: träning! Hela, hela dagen i skolan har vi tränat på våran dans, som vi ska ha på avslutningsshowen. Så från när vi började imorses klockan nio tills det att vi slutade klockan tre, har det bara varit dans, dans, dans! So much fun! Och faktiskt så stannade jag, Kajsa och Karin kvar och dansade (fast det blev en del snack också, såklart ;)) till halv fem. Då var det bara för mig att cykla iväg till Sportlife och BodyBalance:n. Skönt, skönt, skönt. Och trött var jag! Somnade på avslappningen, haha. Gulligt. Och nu måste jag pluggeliplugga spanska. Inte sådär jätteroligt, måste jag erkänna. Men vissa saker måste göras, right? Pusspåer!


Ibland ser jag störd ut också :)

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha, hur lyckas man somna på ett träningspass? XD

2008-05-20 @ 21:22:11
URL: http://bykajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0