Eh, what?

YO! Jag är en riktig yo:are, alltså. Im such a cool person, u know. Och ibland är jag riktigt ironisk. Försök lista ut när jag är vad, vettja. (Ni som gissade på ironisk just precis nu, rätt!)
Alltså, märks det att jag är galet trött eller? Var helt död i skolan, och vi hade ju bara dans hela förmiddagen. Jag låg mest ner, utan energi, och... var död? Näst intill. Men jag lever lite grann nu, det måste jag ju göra. För jag ska nämligen jobba idag också, fast inte förrän klockan fem. Så nu har jag legat ute i solen en stund och läst igenom lite jobbpapper, duktig som jag är. Måste räkna timmarna jag jobbar nu också, så att inget blir fel med min löööön. Har ju inte en sån där "logga-in-apparat" ännu. Men det kommer. I know it.
Hoppas ni har en fin dag. Och förresten, varför kommer det sig alltid att det är mindre fint väder just när man har tid att ligga ute och sola? Inte för att det inte är fint idag, men det är ju trots allt liiiite moln. Men äsch, vad är det att klaga över? Det är ju så varmt och skönt ändå. Mmmmm. Puss!


Sommar och sol och en liten gullig Sticky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0