En massa

God morgon (eller nåt)! Har dock varit vaken sen halv elva, men legat framför tvn tills typ för en halvtimme sen, hö-hö. Middagen igår blev väldigt trevlig och lyckad tycker jag :) Med god god god mat och efterrätt, och drinkar! Rosa pantern var jättegod! Mycket creds till er Malin ;) Sen var det väl lite presentöppning och sådär, trevligt trevligt. Och idag har jag fått lite ont i halsen. Men det går väl över? Skit samma. Tack för kvällen tjejer (..och killar ;))!
Idag kommer förmodligen bror Johan med familj hit, det blir nog mys. Dom är ju så söta, dom små tjejerna. Dom är precis hemkomna från Cypern, så man lär väl se ut som en riktig liten blekiis intill dom. Synd att Siri inte är här den här helgen, men dom lär ju träffas snart igen ändå :)
Men nu får jag klä på mig och lite sådär, pusselipuss!


Malins rosa fina paket, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0