Fluffigt

God morgon. Vaknat upp med ont i halsen, va bra. Men måste vara med och springa ändå, bara måste det. Får knarka lite medicin så kanske det går över. Sen är det utegympa på intressevalet också, för första gången någonsin (!) har lärarna berättat det för oss. Bra framsteg, tycker jag.
Igår förresten träffade jag Malin en stund. Vi tog en långpromenad och sen gick vi hem till henne och kollade på Melodifestivalen en stund. Jag blir helt seriöst rädd för Charlotte Perelli. Hon ser så himla hemsk ut. Alldeles opererad. Men jaja. Är inget stort fan va melodifestivalen direkt, men det kan väl vara lite roligt ibland.
Nu blir det till att göra iordning sig. Längtar tills skoldagen är slut. För jag är slut. Väldigt trött, med andra ord. Aja, pööss!

Här har  vi ju bröderna fluff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0