Fuuun

Hoppas att ni har en rolig fredag. Det har inte jag. Eller, den är väl okej kanske. Anställningsintervjun gick bra tror jag allt, jag skulle ringa om två veckor. Hon skulle nämligen kolla upp lite mer vad jag kunde göra och så, eftersom att jag tydligen var så himla liten. Det pratades om att jag skulle bära tunga grejor. Inga problem tänkte jag. Sen kom jag att tänka på något väldigt viktigt. Jag har absolut inga armmuskler. Men det går säkert bra ändå. Eller, nja.. Vi får hoppas på att jag klarar det, eller så hoppas vi bara på att jag inte får bära massa tunga mjölkpaket. Håll tummarna för det sistnämnda.
Vet inte riktigt vad som händer idag. Hörde något om att brodern + familj skulle komma hit, så vi får se. Måste egentligen städa mitt rum. Det ser ut som...fan. Egentligen ser det inte ut alls. För egentligen ser man inte mitt rum, man ser bara massa annat tokigt. Så som stora klädhögar och annat spännande. Så kan det gå, säger jag.
Nu ska jag gå, vi hörs senare guys. Pusselipuss!

Men ojdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0