Gym, matte och annat spännande

Hej på er sötungar.
Jag och Pyret har varit himla duktiga idag på gymmet. Vi testade på roddmaskinen for the first time in our lives, och det var ju.... spännande. Men vi bestämde att varje gång vi går dit, så ska vi köra 500-meterstävlingen. Idag var tävlingen dock med Johan och Simon, som vi träffade där borta. Dom var ju himla snälla och visade hur man ens gjorde med den där jäkla maskinen, haha. Men det var lite lustigt.
Förutom gymmet har jag inte gjort mycket idag. Inget alls, när jag tänker efter. Och ändå har hela dagen (efter skolan) bara försvunnit? Märkligt det där, mycket märkligt. Tiden går snabbt när man läser en sisådär 3892bloggar. Fun is fun, and i know fun. (Vart kom det där ifrån?!)
Hade förresten det muntliga nationella provet i matte idag. Det var inte så himla roligt. Eller jo, lite kul var det, för att mina mattevänner var så kul. Läste ni ordet mattevänner? Vi är ett gäng nördar som träffas lite då och då och har lite problemlösning och livliga matematiska diskussioner. Matteklubben kallar vi oss. Vi är jättecoola (som ni säkert förstod). Gud vad jag håller på, haha, ska sluta nu.
Nu ska jag duscha och gå och lägga mig. Min säng känns så lockande just nu, är så himla trött (märkte jag nu när jag kände efter). Ha det gööött folks, pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0